Receptionist/Office Manager
23 Сентября 2024
HRC
Город:
Баку
Занятость:
Полная занятость
Откликнуться
Компания "HRC"
-
Job Responsibilities:
- Organizes the office layout and maintains suppliers of stationery and office equipment in accordance to cost effective manner
- Maintains the condition of the office and arranges necessary repairs;
- Prepares Meeting room before each appointment and ensures that meeting rooms are cleaned after meeting conducted
- Prepares and sends outgoing correspondence provided by office workers
- Receives and delivers incoming correspondence to relevant person and/or department
- Acts with accordance to relevant HSE Policies and Procedures
- Prepares office statistical reports on stationery and kitchenware by the end of each month
- Controls and balances office budget and stationery, promo items stock
- Other tasks required by the Client and Project Manager
- Qualifications required:
- English, Russian, Azerbaijani languages
- Essential: Bachelor degree in humanitarian discipline
- Schedule:
- 5/2, 10:00 - 19:00, Saturday shortened day
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
Похожие вакансии
07 Октября
Sales manager (со знанием турецкого языка)( PRO GAMING SOFTWARE LTD )
Баку
Компания "PRO GAMING SOFTWARE LTD" Мы - iGaming компания, которая насчитывает уже 8 крупных проектов, активно работающих в локациях стран Tier...
Вакансия размещена в отрасли