Premium Support Manager (Türkiye)

28 Июня

Партнерские Вакансии

Город:

Баку

Занятость:

Полная занятость

Компания "Медиапоинт"

Responsibilities:
  • ​​​​​​​Customer support in chats.
  • Respectful and friendly interaction with customers, adhering to the established communication tone.
  • Entering and updating customer data in the CRM system.
  • Completing tasks within set deadlines (e.g., responding to chats within X minutes).
  • Participating in training programs and workshops organized by the company to maintain a high level of knowledge and skills.
  • Contributing to discussions and implementing improvements in support processes.

Ensuring a stable internet connection while working remotely.​​​​​​​

Requirements:

  • ​​​​​​​​​​​​​​Fluent command of Turkish and English, both spoken and written.
  • Experience in customer communication (customer support, call center, telemarketing, etc.).
  • Proficient computer skills and fast typing speed.
  • Ability to articulate thoughts clearly and concisely.
  • High level of empathy and the ability to find an individual approach to customers.
  • Responsibility, discipline, and attention to detail. Willingness to learn and develop professional skills.
  • Ability to work remotely: capability to organize a workspace, equipment, and effectively manage time

What We Offer?

  • Work schedule: shift floating schedule 5/2 or 2/2. There are night shifts.
  • Work format: remote.

  • Competitive salary and performance-based bonuses.
  • Paid training to help you get started successfully.
Похожие вакансии

24 Июня

Technical Support Specialist

Баку

Компания "Бакотек Дистрибушн Казахстан" BAKOTECH – международная компания, один из лидеров в сфере фокусной Value Added IT-дистрибуции,...

Отправить резюме подробнее

23 Июня

Customer Support Specialist (Азербайджанский С2)

Баку

Компания "Медиапоинт" Медиапоинт — международная digital-платформа в игровой индустрии. Мы расширяем клиентскую поддержку на азербайджанском...

Отправить резюме подробнее

30 Июня

Customer Support Manager L1 / Специалист технической поддержки

Баку

Компания "Divo.ai" Мы — Buzz Outreach. Buzz.ai — быстрорастущая SaaS-компания в сфере продаж. Мы стремительно выросли до более чем 7 000...

Отправить резюме подробнее

02 Июля

Business Development Manager IT

Баку

Компания "GlowByte Consulting" GlowByte - лидер в сфере разработки Business Intelligence (BI) решений (рейтинг). Компания на рынке более 20ти...

Отправить резюме подробнее

02 Июля

Business Development Manager/Менеджер по развитию бизнеса

Баку

Компания "Ново Нордиск" Do you have strong desire to improve quality of people’s life? Would you like to be part of team positioning Novo...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Продажи / Торговля: