Customer Support Specialist (в архиве)

29 Мая

Партнерские Вакансии

Город:

Баку

Занятость:

Полная занятость

Компания "inDrive"

Responsibilities:

  • Responding to phone calls, emails, and chat messages.
  • Quickly and efficiently resolving customer issues.
  • Processing returns, exchanges, and customer complaints.
  • Keeping records of each interaction with customers.
  • Updating customer information in the CRM system.
  • Collecting and forwarding customer feedback to relevant departments.
  • Informing customers about the status of their inquiries.

Requirements:

  • Fluent in Turkish and Knowledge of English (B1 minimum).
  • Excellent oral and written communication skills.
  • Ability to conduct dialogue politely and professionally.
  • Ability to work with large volumes of information.
  • Attention to detail and accuracy in documentation.
  • Proficiency in PC and basic office programs.
  • Skills in working with CRM systems and other specialized software.

Conditions:

  • Initial training
  • Stable salary
  • Unlimited opportunities for professional and career growth, regular external and internal training from our partners
  • The opportunity to become part of an international team of professionals who create one of the greatest success stories in the global IT industry
Похожие вакансии

24 Июня

Technical Support Specialist

Баку

Компания "Бакотек Дистрибушн Казахстан" BAKOTECH – международная компания, один из лидеров в сфере фокусной Value Added IT-дистрибуции,...

Отправить резюме подробнее

23 Июня

Customer Support Specialist (Азербайджанский С2)

Баку

Компания "Медиапоинт" Медиапоинт — международная digital-платформа в игровой индустрии. Мы расширяем клиентскую поддержку на азербайджанском...

Отправить резюме подробнее

28 Июня

Premium Support Manager (Türkiye)

Баку

Компания "Медиапоинт" Responsibilities: ​​​​​​​Customer support in chats. Respectful and friendly interaction with customers, adhering to...

Отправить резюме подробнее

30 Июня

Checkout Specialist

Баку

Компания "inDrive" Обязанности Проверка документов водителей. Ввод точных и актуальных записей документов водителей. Подтверждение...

Отправить резюме подробнее

30 Июня

Customer Support Manager L1 / Специалист технической поддержки

Баку

Компания "Divo.ai" Мы — Buzz Outreach. Buzz.ai — быстрорастущая SaaS-компания в сфере продаж. Мы стремительно выросли до более чем 7 000...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Продажи / Торговля: