Customer Support Specialist( inDrive )
09 Июня 2025

Город:
Баку
Занятость:
Полная занятость
Компания "inDrive"
Обязанности
- Responding to phone calls, emails, and chat messages.
- Quickly and efficiently resolving customer issues.
- Processing returns, exchanges, and customer complaints.
- Keeping records of each interaction with customers.
- Updating customer information in the CRM system.
- Collecting and forwarding customer feedback to relevant departments.
- Informing customers about the status of their inquiries.
Требования
- Fluent in Turkish and Knowledge of English (B1 minimum).
- Excellent oral and written communication skills.
- Ability to conduct dialogue politely and professionally.
- Ability to work with large volumes of information.
- Attention to detail and accuracy in documentation.
- Proficiency in PC and basic office programs.
- Skills in working with CRM systems and other specialized software.
Условия
- Stable salary, official employment.
- Health insurance.
- Hybrid work mode and flexbile schedule.
- Relocation package offered for candidates from other regions.
- Access to professional counseling services including psychological, financial, and legal support.
- Discount club membership.
- Diverse internal training programs.
- Partially or fully paid additional training courses.
- All necessary work equipment.
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
21 Мая
Customer Support Manager L1 / Специалист технической поддержки
Баку
Компания "Divo.ai" Мы — Buzz Outreach. Buzz.ai — быстрорастущая SaaS-компания в сфере продаж. Мы стремительно выросли до более чем 7 000...
20 Мая
Баку
Компания "TALK WITH US LIMITED" Talk with Us — это комплексный сервис клиентской поддержки, предоставляющий профессиональные решения в области...
31 Мая
Баку
Компания "inDrive" Обязанности Проверка документов водителей. Ввод точных и актуальных записей документов водителей. Подтверждение...
Вакансия размещена в отрасли